دسته بندی مقالات
راهنمای کامل راهاندازی تلفن گویا برای سانترال ۸۲۴ پاناسونیک + تنظیم گویا برای شیفتهای کاری
فهرست مطالب
در دنیایی که مشتریان دیگر مانند گذشته صبر کافی برای رسیدن به پاسخ سوالات خود را ندارند، پاسخگویی هوشمند و سریع به تماس های مشتریان برای جلب رضایت آنها، مساله ای بسیار مهم می باشند. بهمین دلیل سانترال پاناسونیک (مخصوصاً مدلهای آنالوگ/هایبرید که در مقاله انواع دستگاه سانترال بررسی شدند) یکی از پرکاربردترین سیستمهای مخابراتی در ایران می باشد.
مرکز تلفن دارای امکانات بسیار زیادی مانند تلفن گویا یا همان پاسخگویی خودکار، بوده که انقلابی در مدیریت تماسها ایجاد کردهاند. در این مقاله، (که بخشی از آموزش سانترال KX-TES824 محسوب میشود)، بهصورت کاملاً عملی، نحوه راهاندازی تلفن گویا بر روی سانترال ۸۲۴ پاناسونیک را توضیح میدهیم و همچنین نحوه تنظیم گویا بر اساس شیفتهای کاری را نیز بررسی میکنیم. اما قبل از شروع بهتر است بدانیم که دستگاه سانترال چیست؟
مراحل راهاندازی تلفن گویا برای سانترال ۸۲۴ پاناسونیک
برای راهاندازی تلفن گویا در سانترال ۸۲۴ پاناسونیک مراحل زیر را انجام دهید؛ همچنین در صورتی که در هرکدام از مراحل به مانعی برخوردید با پشتیبانی عصر ارتباطات تماس گرفته تا همکاران ما به صورت رایگان، راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
تهیه کارت DISA:
برای فعالسازی تلفن گویا، لازم است کارت DISA (KX-TE82491) را تهیه و روی دستگاه نصب کنید. (این کار بخشی از فرآیند نصب دستگاه سانترال محسوب میشود که نیازمند باز کردن دستگاه و اتصال کارت روی اسلات مخصوص است).
ضبط پیام گویا:
با استفاده از تلفن اپراتور (مانند KX-T7730) وارد حالت برنامهریزی شوید (برای جزئیات کامل ورود به این حالت، به راهنمای تنظیمات سانترال ۸۲۴ مراجعه کنید) و پیام خوشآمدگویی یا راهنمایی را ضبط کنید.
تخصیص مسیرها:
با استفاده از کدهای برنامهریزی سانترال ۸۲۴ (مانند کدهای سری ۵۰۰)، مشخص کنید که اگر مخاطب عدد ۱ را وارد کرد به کدام داخلی یا صف منتقل شود، اگر ۲ را وارد کرد به بخش دیگر و…
تنظیم گویا برای شیفتها:
برای تنظیم پاسخگویی متفاوت در ساعات مختلف، از قابلیت Time Service Mode استفاده کنید:
– شیفت صبح (روز): پیام A
– شیفت شب یا غیراداری: پیام B میتوانید این تنظیم را دستی یا بهصورت زمانبندیشده تعریف کنید. (این قابلیت در سانترال ۸۲۴ به صورت پایهای انجام میشود و با روشهای مدرنتر در مدلهای جدیدتر مانند تنظیم دیزا و راهاندازی گویا سانترال NS500 تفاوت دارد).
میتوانید این تنظیم را دستی یا بهصورت زمانبندیشده تعریف کنید.
تست و نهاییسازی:
تماسی آزمایشی با سانترال بگیرید تا مطمئن شوید سیستم به درستی کار میکند. (در صورت عدم کارکرد صحیح، به راهنمای عیب یابی سانترال مراجعه کرده یا با پشتیبانی تماس بگیرید).
نکات تکمیلی و مقالات مرتبط
راهاندازی تلفن گویا، در کنار فعال سازی کالر آیدی، دو قابلیت اصلی هستند که تصویر کسبوکار شما را حرفهای میکنند. این تنظیمات در مدلهای پرظرفیت مانند برنامه ریزی سانترال TDA200 یا سیستمهای نرمافزاری مثل ایزابل (Issabel) بسیار گستردهتر هستند، اما سانترال ۸۲۴ راهحلی اقتصادی و کارآمد برای شروع ارائه میدهد.
برای دریافت مشاوره و سفارش، همین حالا با ما تماس بگیرید:
نکته: برای تماس مستقیم روی کلمه (کلیک کنید) ضربه بزنید.