ایزابل بهترین جایگزین سانترال های قدیمی
ایزابل نوعی مرکز تلفن همچون سانترال های پاناسونیک است با این تفاوت که ایزابل نرم افزاری با منبع باز است که خدمات ارتباطات IP را برای کاربران خود به صورت رایگان به ارمغان می آورد؛ درحالی که سانترال های پاناسونیک، به صورت فیزیکی در محل مورد استفاده قرار می گیرند. مرکز تلفن ایزابل برپایه استریسک بوده که آن را می توان هسته مرکزی ایزابل دانست.
تلفن های ایزابل تحت شبکه هستند و برای رجیستر کردن تلفن روی ایزابل، هیچ گونه نیازی به سیم کشی و کابل تلفن وجود ندارد. این ارتباط توسط شبکه صورت می گیرد.
جامعیت و منبع باز بودن مرکز تلفن ایزابل، آن را به یکی از محبوب ترین سیستم های تلفنی بدل کرده است. با توجه به ارتباطات بر پایه ویپ در این مرکز تلفن، مخاطبان زیادی مخصوصا در ایران، جذب ان شده و از آن استفاده می کنند.
ایزابل را می توان پلتفرمی برای سهولت در مدیریت کانالهای تعاملات تجاری در نظر گرفت چرا که دارای قابلیت ویپ می باشد که با ایمیل، فکس، ویدئو کنفرانس، ضبط، گزارشها و موارد دیگر ترکیب شده است.
پشتیبانی مرکز تلفن
سیستم پشتیبانی تلفن مرکزی ایزابل، به جهت حل مشکلات یا اعمال تنظیمات از پیش تعیین نشده از راه دور در هر نقطه از جهان، طراحی شده است. با سیستم پشتیبانی ایزابل، به راحتی می توانید تمامی ابهامات خود را با کارشناسان درمیان بگذارید و در کمترین زمان به جواب سوال خود و رفع مشکل دست بیابید.
کار با مرکز تلفن
این برنامه به جهت کسب دانش و تجربه کافی برای یادگیری کامل و تسلط کافی بر ایزابل، به صورت گام به گام طراحی شده است. کاربران ایزابل اغلب متخصصانی در زمینه سیستم های مبتنی بر لینوکس و VoIP هستند. مهم ترین نکته برای استفاده از ایزابل این است که کاربر باید تمامی قسمت های این مرکز تلفن را با تمام جزئیات و تمام و کمال فرا بگیرد.
لوازم خانگی و تکنولوژی سختافزار کلاس جهانی برای تجربه بهتر کاربران خو، با دسترسی بالا و سختافزار مورد تایید، منجر به اطمینان بیشتر کاربر به استفاده از نرم افزار می شود.
گواهی رسمی سخت افزاری تلفن مرکزی
این برنامه شامل یک سری آزمایشات و فرآیندهای ساده اس که هدفِ بازرسی و تأیید سخت افزاری را دنبال می کند تا بتواند گواهی سیستم یکپارچه شده و کارکرد صحیح و درست این محصول را تایید کند.
ماژول مرکز تلفن
یک راه حل قدرتمند، بسیار عالی، منعطف و با کاربرد آسان، برای عملکرد خودکار و مدیریت موثر مرکز تماس طراحی شده است. این کار به جهت رسیدگی و مدیریت تماس ورودی و خروجی از طریق یک کنسول جایگزین با کاربرد آسان و رابط مدیریت تماس طراحی شده است.
مرکز تلفن چند منظوره
مرکز تلفن ایزابل تمامی ارائه دهندگان خدمات تلفنی همچون مخابرات را با ارائه انواع خدمات و برنامه های مرتبط، تحت پوشش خود قرار داده است. استفاده از این امکان در تلفن مرکزی ایزابل، باعث به ارمغان آمدن احساس خوب و راحتی برای کاربران است.
امکانات و قابلیت های مرکز تلفن ایزابل
- امکانات اولیه سانترال
- ارتباطات داخلی بین داخلی ها
- انتقال تماس
- انتظار تماس
- منشی تلفنی دیجیتال IVR
- امکان ایجاد صف انتظار تماس متعدد با مدیریت آن ها
- سیستم پیجینگ
- پشتیبانی از کنفرانس تلفنی 8 نفره
- آهنگ انتظار با قابلیت تنظیم
- امکانات پیشرفته
- پشتیبانی از برقراری مکالمات تصویری از طریق تلفن های مجهز به این سیستم و کامپیوتر
- پشتیبانی از ضبط مکالمات با ذکر تاریخ و شماره داخلی ها
- پشتیبانی از دفتر تلفن برای داخلی ها
- پشتیبانی از گزارش مکالمات بر اساس تاریخ، شماره گیرنده و داخلی
- پشتیبانی از دریافت فکس از طریق سیستم و ارسال به ایمیل
- پشتیبانی از دایورت داخلی بر روی موبایل
- پشتیبانی از ویدیو کنفرانس
- امکانات ویپ
- امکان ارتباط بین دفاتر و شعب بر روی بستر های مختلف
- قابلیت اتصال تلفن های نرم افزاری از روی کامپیوتر
- قابلیت اتصال موبایل به مرکز تلفن ایزابل
- امکان ارتباط SIP Trunk با مراکز مخابراتی