سوالات متداول
۱ – نحوه خرید در سایت عصر ارتباطات به چه صورت می باشد؟
با ورود به دسته محصولات، کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید به صفحه محصول رفته و دکمه افزودن به سبد خرید را کلیک کنید. سپس در صفحه بعدی اطلاعات خود را وارد کنید تا به درگاه بانکی هدایت شوید.
۲ – آیا خرید حضوری نیز امکان پذیر می باشد؟
بله، در صورت نیاز می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید. آدرس آن در صفحه “تماس با ما” موجود است.
۳ – در خرید آنلاین ارسال در شهر تهران به چه نحوی می باشد؟
ارسال در شهر تهران توسط پیک موتوری انجام می پذیرد.
۴- زمان ارسال کالا در تهران چگونه می باشد؟
۵ – ارسال به شهرستان ها به چه صورت است؟
ارسال به شهرستان ها از طریق پست پیشتاز، پست سفارشی و تیپاکس می باشد.
۶- آیا امکان پرداخت درب منزل وجود دارد؟
۷ – روش های پرداخت به چه صورت است؟
۱ – آیا هزینه ارسال کالا رایگان می باشد ؟
خیر ، هزینه ارسال مرسوله ها بر اساس نرخ روز پست یا پیک می باشد.
۲- می خواهم ارسال برایم رایگان باشد؟
به دلیل حاشیه سود پایین، امکان ارسال رایگان کالاها وجود ندارد.
۳ – هزینه ارسال چقدر است؟
بر اساس قیمت تعریف شده در پست یا پیک موتوری
4- هزینه ارسال به شهرستان چگونه می باشد ؟
هزینه ارسال بر اساس شهر و وزن مرسوله محاسبه می شود.
۵- هزینه ارسال را چگونه محاسبه می شود؟
هزینه ارسال، هنگام تسویه حساب به قیمت کل فاکتور اضافه می گردد.
۱- نحوه کار نمایندگی های عصرارتباطات به چه شکل است؟
این نمایندگی به صورت تخصصی و رسمی به فروش و خدمات پس از فروش برند پاناسونیک، یالینک، یستار و ان ای سی می پردازد.
۲-عصر ارتباطات نماینده کدام برند ها می باشد؟
عصر ارتباطات، عرضه کننده محصولات اورجینال پاناسونیک(Panasonic)، ان ای سی(NEC) ،یالینک(Yealink) و یستار(Yeastar) است.
۳- سابقه همکاری عصر ارتباطات با برند پاناسونیک چقدر است؟
شرکت عصر ارتباطات با بیش از ۲۲ سال سابقه همکاری مستمر با شرکت پاناسونیک آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.
۴- سابقه همکاری عصرارتباطات با برند یالینک، یستار و ان ای سی چقدر است؟
عصر ارتباطات افتخار دریافت نمایندگی از سه برند یالینک، یستار و ان ای سی به مدت ۲ سال را دارد.
۵- شرکت ما چه نوع خدماتی برای محصولات را ارائه می دهد؟
فروش تجهیزات مخابراتی، نصب و تعمیرات آنها از خدمات بارز شرکت می باشد.
1- مدت گارانتی محصولات شرکت چند ماه می باشد؟
کل محصولات شرکت دارای ۱۲ ماه گارانتی می باشد.
۲- موارد شامل گارانتی چیست؟
خدمات گارانتی فقط شامل دستگاه اصلی بوده و لوازم جانبی از قبیل باطری، آداپتور، صفحه نمایش، قاب و بدنه دستگاه از جمله پاک شدگی و غیره، موارد مصرفی شامل نوار، تونر، درام، اسکنر، ترمال هد و غیره شامل خدمات نمی باشد.
۳- چه مواردی موجب ابطال گارانتی می شود؟
برق خوردگی، آب خوردگی، رطوبت، نوسانات برق، تعمیرات غیرمجاز، همراه نداشتن کارتن دستگاه اعتبار کارت گارانتی از از بین می برد.
۴- گارانتی دستگاه سانترال به چه صورت می باشد؟
در صورتی که نصب آن ها از سوی شرکت عصر ارتباطات صورت بگیرد، شامل گارانتی می شود.
۱ – اعتبار زمانی خدمات پس از فروش چیست؟
کلیه محصولات این شرکت دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.
۲ – پس از اتمام گارانتی دستگاه، خدمات پس از فروش به چه صورت می باشد؟
هرگونه تعمیر، تعویض قطعه و موارد دیگر با قیمت تعریف شده اتحادیه صورت می گیرد.
۳- آیا از ضمانت بازگشت کالا نیز برخوردار هستیم ؟
بله، در صورت باز نشدن جعبه ، تا یک هفته امکان بازگشت محصول وجود دارد، البته هزینه ارسال کالا به سمت شرکت به عهده مشتری است.
۴- آیا پس از بازگشت محصول، وجه پرداخت شده قابل بازگشت می باشد؟
بله، پس از دریافت محصول وجه آن به حساب مشتری بازگردانده می شود.
۵- ضمانت بازگشت کالا تا چند روز امکان پذیر می باشد؟
تا ۷ روز فرصت دارید کالا را عودت دهید.
۶-نحوه استرداد وجه و مرجوعی کالا
فقط کافیست با همکاران ما تماس گرفته و علت مرجوعی کالا راذکر کرده و در صورتی که کالا همانگونه که به شما تحویل داده شده باشد مرجوع شود با دادن همان شماره کارت یا حسابی که وجه را واریز نموده اید کمتر یک روز کاری وجه کالا تمام کمال به حساب شما مشتری عزیز واریز خواهد شد . همچنین ساعات پاسخگویی همه روزه از ساعت ۹/۳۰ الی ۵/۳۰ به جز روزهای تعطیل و یا پنج شنبه ها میباشد.
۱- نحوه ارائه پشتیبانی تلفنی به مشتریان چگونه است؟
شرکت عصر ارتباطات در ساعات اداری (ساعت ۹ الی ۱۸) آماده ارائه پشتیبانی تلفنی می باشد.
۲- آیا امکان مشاوره فروش هم فراهم است؟
بله، کارشناسان فروش عصر ارتباطات آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
۳- محصولات دارای پشتیبانی فنی می باشند؟
بله ، در صورت خرابی یا هرگونه مشکلات مربوط به محصول آماده پشتیبانی می باشد.
۴ – پشتیبانی آنلاین به چه صورت است؟
از طریق آیکون چت آنلاین در وب سایت، سوالات خود را با ما در میان بگذارید.
۱ – آیا پس از خرید محصول امکان نصب را هم دارید؟
بله، در صورت نیاز امکان نصب از سوی شرکت عصر ارتباطات صورت می پذیرد.
۲- نحوه ارائه خدمات نصب چگونه انجام می شود؟
در صورت نیاز به نصب مرکز تلفن، سانترال و دوربین های مداربسته با شماره ۷۷۴۳۳۲۸۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایئد.
۳- هزینه نصب محصولات به چه صورت می باشد؟
هزینه نصب در محل برای انواع تلفن و سانترال توسط کارشناسان ما بررسی، و در صورت امکان، تلفنی اعلام می گردد.
۴- اگر محصولی را از عصر ارتباطات خریداری نکرده باشید، امکان نصب از سوی نصاب های شما مقدور است؟
بله، این امر مقدور است و هزینه آن طبق تشخیص کارشناس بررسی می گردد.
۱ – آیا تعمیرات تلفن و سانترال در این شرکت صورت می گیرد؟
بله، در صورت نیاز به تعمیرات تلفن، سانترال و سایر موارد با ما تماس بگیرید.
۲- هزینه تعمیر تلفن به چه صورت می باشد؟
هزینه تعمیر تلفن براساس تشخیص کارشناس و نوع تعویض قطعات می باشد.
۳- آیا تعمیرات دوربین مدار بسته هم صورت می گیرد؟
بله، در صورتی که خرید از عصر ارتباطات صورت گرفته باشد، امکان پذیر است.
۴- آیا خدمات تعمیرات سانترال هم دارید؟
بله تعمیرات سانترال هم امکان پذیر می باشد در صورت لزوم با ما تماس بگیرید.