دسته بندی مقالات
راهنمای کامل راهاندازی تلفن گویا برای سانترال ۸۲۴ پاناسونیک + تنظیم گویا برای شیفتهای کاری
فهرست مطالب
در دنیایی که مشتریان دیگر مانند گذشته صبر کافی برای رسیدن به پاسخ سوالات خود را ندارند، پاسخگویی هوشمند و سریع به تماس های مشتریان برای جلب رضایت آنها، مساله ای بسیار مهم می باشند. بهمین دلیل سانترال پاناسونیک یکی از پرکاربردترین سیستمهای مخابراتی در ایران می باشد.
مرکز تلفن دارای امکانات بسیار زیادی مانند تلفن گویا یا همان پاسخگویی خودکار، بوده که انقلابی در مدیریت تماسها ایجاد کردهاند. در این مقاله، بهصورت کاملاً عملی، نحوه راهاندازی تلفن گویا بر روی سانترال ۸۲۴ پاناسونیک را توضیح میدهیم و همچنین نحوه تنظیم گویا بر اساس شیفتهای کاری را نیز بررسی میکنیم. اما قبل از شروع بهتر است بدانیم که سانترال چیست؟، تعریف دستگاه سانترال، کارکرد سانترال
مراحل راهاندازی تلفن گویا برای سانترال ۸۲۴ پاناسونیک
برای راهاندازی تلفن گویا در سانترال ۸۲۴ پاناسونیک مراحل زیر را انجام دهید؛ همچنین در صورتی که در هرکدام از مراحل به مانعی برخوردید با پشتیبانی عصر ارتباطات تماس گرفته تا همکاران ما به صورت رایگان، راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
تهیه کارت DISA:
برای فعالسازی تلفن گویا، لازم است کارت DISA (KX-TE82491) را تهیه و روی دستگاه نصب کنید.
ضبط پیام گویا:
با استفاده از تلفن اپراتور (مانند KX-T7730) وارد حالت برنامهریزی شوید و پیام خوشآمدگویی یا راهنمایی را ضبط کنید.
تخصیص مسیرها:
با استفاده از تنظیمات داخلی سانترال، مشخص کنید که اگر مخاطب عدد ۱ را وارد کرد به کدام داخلی یا صف منتقل شود، اگر ۲ را وارد کرد به بخش دیگر و…
تنظیم گویا برای شیفتها:
برای تنظیم پاسخگویی متفاوت در ساعات مختلف، از قابلیت Time Service Mode استفاده کنید:
– شیفت صبح (روز): پیام A
– شیفت شب یا غیراداری: پیام B
میتوانید این تنظیم را دستی یا بهصورت زمانبندیشده تعریف کنید.
تست و نهاییسازی:
تماسی آزمایشی با سانترال بگیرید تا مطمئن شوید سیستم به درستی کار میکند.