سیاست حریم خصوصی

حریم خصوصی:

  1. عصرارتباطات به منظور ارائه خدمات سریع و کامل جهت ثبت سفارش و ارسال کالا به مشخصات فردی کاربر نیاز دارد. نت ران متعهد می شود که اطلاعات شخصی کاربران، در اختیار سایر شرکت ها و مجموعه ها قرار نمی گیرد .
  2. کلیه فعالیت های عصرارتباطات در چارچوب قوانین تجارت الکترونیک انجام می شود، بدین ترتیب به منظور صدور فاکتور رسمی برای اشخاص حقیقی به اطلاعاتی شامل نام، نام خانوادگی و کد ملی و برای سازمان ها به کد اقتصادی و شناسه ملی نیاز است .
  3. کلیه مکاتبات شرکت از طریق ایمیل و شماره تلفن هایی که کاربر در اختیار شرکت قرار داده باشد انجام می شود .
  4. شرکت عصرارتباطات ممکن است از برخی اطلاعات برای اهداف بازار یابی و یا تبلیغات استفاده کند و یا خبر ها و اطلاعات را از طریق ایمیل برای کاربر ارسال کند.کاربر می تواند ارسال خبر نامه را در پروفایل خود غیر فعال کند. غیر فعال نکردن این سرویس به منزله ی موافقت با ان می باشد، حق هر گونه اعتراضی از کاربر سلب می شود .
  5. نگهداری از رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربر است. بدیهی است که کاربر، وظیفه حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی خود را برعهده دارد.هر اقدامی که سبب فاش شدن و سوء استفاده از این اطلاعات شود، بر عهده کاربر بوده و کاربر حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب می کند.
  6. اطلاعات کاربران محرمانه بوده و عصرارتباطات هیچ گاه این موارد را در اختیار سازمان و یا اشخاص دیگری قرار نمی دهد، مگر با حکم مراجع قضایی و سازمان های ذی صلاح که در آن صورت شرکت موظف است اطلاعات را در اختیار ایشان قرار دهد. هر گونه جبران خسارات در اتفاقات مرتبط برای شرکت عصرارتباطات وجود ندارد و کاربر حق هرگونه اعتراض را از خود سلب کرده است.
  7. عصرارتباطات برای ارائه خدمات بهتر و دقیق تر نسبت به جمع آوری کوکی و IP کاربران اقدام می کند.
  8. عصرارتباطات با استفاده از پروتکل های امنیتی، تمام تلاش خود را برای حفظ اطلاعات کاربران به کار می گیرد.

 

نظرات کاربری:

  1. عصرارتباطات در جهت رعایت قوانین وب سایت ممکن است برخی از نظرات ارسالی توسط کاربران را ویرایش و دستخوش تغییر کند. کاربران وب سایت عصرارتباطات حق ویرایش و استفاده از اطلاعات را به عصرارتباطات اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می نمایند.
  2. استفاده از کلمات ناشایست و غیر اخلاقی در نظرات و پاسخ به سایر کاربران، سبب مسدود سازی موقت کاربر می شود. در صورت تکرار نیز حساب کاربری به صورت دائم مسدود خواهد شد.
  3. کارشناسان عصرارتباطات در سریع ترین زمان ممکن، نظرات ارسالی را بررسی و نسبت به انتشار آنها اقدام می کنند.